Άρθρα

Σεμινάριο Κλασικού Χορού και Ρεπερτορίου

Καλώς Ορίζουμε τον Οκτώβριο με ένα Διήμερο Σεμινάριο Κλασικού χορού και Ρεπερτορίου!

Υποδεχόμαστε ξανά τη Solist της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Ελεάνα Ανδρεούδη, για τρία ξεχωριστά μαθήματα Κλασικού Χορού.
Απευθύνεται σε παιδιά και μεγάλους όλων των επιπέδων. Στο Advanced Level θα διδαχθεί και σχετικό Ρεπερτόριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ:
Σάββατο 7 Οκτωβρίου:
12:00 – 13:00 Παιδικό τμήμα
13:00 – 14:30 Intermediate Level
15:00 – 16:30 Advanced Level

Κυριακή 8 Οκτωβρίου:
11:00 – 12:00 Παιδικό τμήμα
12:00 – 13:30 Intermediate Level
14:00 – 15:30 Advanced Level

Read More

Master Class Τετάρτη 06 Σεμπτεμβριου 2017

Περιγραφή μαθήματος

Ροή – Χρήση της ταχύτητας – Εναλλαγές Ποιοτήτων – Ενδυνάμωση μέσα από την κίνηση μέσα από μια σειρά ασκήσεων, αυτοσχεδιασμών και τέλος μιας χορογραφίας θα ανακαλύψουμε πως μπορούν να λειτουργήσουν οι παραπάνω συνθήκες σε ένα κινούμενο σώμα μέσω της έκφρασης και του σύγχρονου χορού. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους έχουν ήδη μία επαφή με το σύγχρονο χορό και θέλουν να συλλέξουν καινούριες πληροφορίες και να τις εντάξουν στην κινησιολογία τους ανεξάρτητα από το επίπεδο της τεχνικής τους.Read More

Χορός, μέσο έκφρασης αλλά και θεραπείας

Η προσωπικότητα επηρεάζει και επηρεάζεται από τον τρόπο κίνησης. Όταν κινούμαστε δηλώνουμε το ποιοι είμαστε. Τα βιώματα, τα συναισθήματα, τα νοητικά πρότυπα ξεδιπλώνονται μέσα από τον προσωπικό τρόπο κίνησης. Η κίνηση είναι εμποτισμένη με στοιχεία από τις αντιδράσεις του ατόμου στα γεγονότα της ζωής του στο παρελθόν και στο παρόν. Ο χορός, ξεκινώντας από τους πρωτόγονους λαούς, στην πρώτη του μορφή είχε τόσο μεγάλη θέση, καθώς ο άνθρωπος μη έχοντας επαρκή έναρθρο λόγο, ήταν υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί χειρονομίες τις οποίες συμπλήρωνε με κίνηση ή με το λιγοστό λεξιλόγιό του. Όπως αναφέρει ο Πλάτωνας:

Ο χορός προέκυψε από τη φυσική επιθυμία όλων των νεαρών πλασμάτων να εκφράσουν με την κίνηση του σώματος τα συναισθήματά τους και ιδιαίτερα τη χαρά τους.

Read More

Βασικές αρχές για την αποφυγή τραυματισμών

Η προθέρμανση (warm-up) και η χαλάρωση (cool-down) είναι οι δύο από τις βασικές αρχές για την αποφυγή τραυματισμών. Η σταδιακή ενεργοποίηση του βιολογικού μηχανισμού πριν την κύρια άσκηση και η ασφαλής επιστροφή του σώματος σε κατάσταση «ηρεμίας» είναι συνδεδεμένες ενέργειες με έναν αριθμό από οφέλη τόσο φυσιολογικά όσο και ψυχολογικά όπως η πρόληψη τραυματισμών, ο έλεγχος του μυϊκού πόνου, η ενίσχυση παραγωγής ενέργειας.Read More

Διατάσεις: ένα αναγκαίο καλό

Οι μύες που είναι όργανα του ανθρώπινου σώματος, σχηματίζονται από μυϊκό ιστό και μαζί με τους τένοντες συμβάλλουν στην κίνηση των οστών.

Υπάρχουν 3 είδη μυών στο σώμα μας:

  • Οι σκελετικοί μύες οι οποίοι κινούν το σώμα μας
  • Ο μυς της καρδιάς που σχηματίζει το μυοκάρδιο και συσπάται ρυθμικά ανεξάρτητα από την θέλησή μας
  • Οι λείοι μύες οι οποίοι βρίσκονται στα εσωτερικά μας όργανα πχ στο πεπτικό μας σύστημα, στο δέρμα και στα μάτια

Read More

Sylvie Guillem

Όταν το χάρισμα δεν πηγαίνει ανεκμετάλλευτο. Όταν το ταλέντο συμπορεύεται με την σκληρή δουλειά. Όταν η αρμονία σώματος συναντά το ψυχικό σθένος, τότε το όνομα είναι  Sylvie Guillem.

Μόλις στα 19 κατέκτησε τον τίτλο της etoile στο μπαλέτο της Όπερας του Παρισιού. Μέντορας και φανατικός θαυμαστής της ο Rudolf Nureyev. Της έδωσε την δυνατότητα να διευρύνει τους χορευτικούς της ορίζοντες ως πρίμα μπαλαρίνα τόσο στο κλασικό ρεπερτόριο όσο και σε πιο σύγχρονους ρόλους από χορογράφους όπως ο George Balancine, ο William Forsythe, ο Ronand Petit.

Read More

Bob Fosse : Οι αδυναμίες που έγιναν στυλ

Ο Bob Fosse γεννήθηκε στο Chicago Illinois το 1927 και πέθανε το 1987. Ήταν το μικρότερο από τα 6 παιδιά της οικογένειας και κέρδισε την προσοχή όλων μέσω του χορού. Ξεκίνησε tap (κλακέτες) και γρήγορα βρήκε την πρώτη του δουλειά σε night club. Είναι από τους πιο διάσημους αμερικανούς χορογράφους και είναι γνωστός για το προσωπικό του στυλ. Αλλά τι τον έκανε τόσο πετυχημένο;

Read More